Stichting voor Aandacht

17 oktober 2023

Vandaag hebben wij een pompoen workshop georganiseerd. Deze vond plaats in de veldschuur van de Leeuwenhof. De deelnemers kregen elk een pompoen en een pakket met groen om mee aan de slag te gaan. Ook was er divers decoratiemateriaal om de pompoen mee te versieren. Tussendoor was er tijd voor een kopje koffie en wat lekkers. Na een geslaagde middag gingen alle deelnemers met een prachtig gedecoreerde pompoen weer naar huis.

10 november 2023
Vandaag is het de dag van de mantelzorger. Door Wonen plus Welzijn zijn wij benaderd of wij een creatieve workshop konden aanbieden voor een groep mantelzorgers. Voor deze groep hebben we een weefworkshop samengesteld.
Met wol en natuurlijke materialen werd een houten plank mooi gedecoreerd. Tussendoor werd er genoten van een kopje koffie met wat lekkers en een glaasje glühwein.
Na een gezellige middag gingen alle mantelzorgers enthousiast met hun weefplank weer naar huis.

18 september 2023

Vandaag stonden we met een mooie kraam op de jaarmarkt in Heerhugowaard om aandacht te vragen voor onze stichting. We hadden producten mee die bewoners van de Leeuwenhof (Heerhugowaard) en de Volle Aandacht (Sint Pancras) hadden gemaakt op de dagbesteding. Ook hadden we lootjes te koop voor 1 euro per stuk. Deze werden in een grote pot gedaan en aan het einde van dag zou een gelukkige winnaar of winnares een pompoenworkshop winnen voor twee personen ter waarde van 50 euro.
We kregen veel leuke reacties van de marktbezoekers. De mensen deelden hun verhaal, bewonderden de producten en er werden zelfs knuffels uitgedeeld. Ook de lootjes vonden gretig aftrek.
Aan het einde van de dag werd er uit de pot een winnares getrokken. Mevrouw............(naam) van harte gefeliciteerd.