Stichting voor Aandacht

Bestuursleden

Wij stellen ons graag even aan u voor.

Francien Mentzij, voorzitter

Francien

Mijn naam is Francien Mentzij en ik werk sinds september 2017 voor De Leeuwenhof Zorg.
Mijn hobby’s zijn Reizen, lezen en koken, en ik hou van gezelligheid.
Met deze stichting hopen wij de ouderen een stukje welzijn aan te kunnen bieden.
Dit kunnen de ouderen zijn vanuit De Leeuwenhof Zorg maar ook voor ouderen Heerhugowaard breed.

Sabina Stevens, secretaris

Sabina

Mijn naam is Sabina, ik ben 37 jaar en ik ben moeder van 2 kinderen van 13 en 10.
Sinds 2017 ben ik werkzaam bij De Leeuwenhof in Heerhugowaard.
Omdat ik het zo belangrijk vind om ouderen plezier en gezelligheid te geven in mijn werk, is het zo mooi om dit uit te breiden en ouderen in onze omgeving dit ook te kunnen bieden. Daarom ben ik vanaf het begin betrokken geweest bij de Stichting voor Aandacht. Het is zo mooi om te zien hoe de ouderen zo positief reageren op een activiteit of uitstapje!

Nadine Wessels Beljaars-Pirkner, penningmeester

Mijn naam is Nadine Wessels Beljaars- Pirkner.
Ik ben woonachtig in Heerhugowaard en werk 5 jaar voor De Leeuwenhof Zorg.
Ben sinds de oprichting van de Stichting voor Aandacht werkzaam als penningmeester.
Samen met mijn enthousiaste collega’s willen wij iets betekenen voor kwetsbare ouderen in Heerhugowaard en omgeving.
Doormiddel van mooie contactmomenten te creëren.

Mariska de Waal, algemeen bestuurslid

Mariska

Graag wil ik mij even voorstellen als algemeen bestuurslid van de Stichting voor Aandacht. Ik ben Mariska de Waal en woon in Heerhugowaard. Ik ben getrouwd en heb 3 dochters. Ik werk bij De Leeuwenhof Zorg als Verzorgende IG op locatie De Volle Aandacht.
Naast mijn werk zijn mijn hobby's skaten en lezen.

Kees Weissenbruch, algemeen bestuurslid

Kees

Mijn naam is Kees Weissenbruch en ben sinds de oprichting van de stichting aanwezig.
Mijn hobby’s zijn Reizen, culinaire uitstapjes en hou enorm van humor.
Ik ben algemeen lid van de “Stichting voor Aandacht”. Mijn bijdrage is er vooral op gericht om de budgetten te realiseren voor de gestelde doelen, doormiddel een financiële bijdrage van mijn werkgever elk jaar aan te vragen en ideeën aan te dragen voor de stichting.
Ik heb al diverse ervaringen opgedaan bij eerdere stichtingen om het mogelijk te maken dat diverse evenementen plaats konden vinden voor Heerhugowaard breed.

Sandra Spaans, algemeen bestuurslid

Van links naar rechts: Mariska de Waal, Francien Mentzij, Kees Weissenbruch, Sandra Spaans
Nadine Pirkner en Sabina Stevens. (Sandra Spaans heeft in voorjaar 2023 het bestuur verlaten)

bestuur